Friday, October 24, 2008

Demam Peperiksaan Bermula

Final...
Final...
Final...

Kembalinya aku ke alam peperiksaan akhir...lagi seminggu aku akan menduduki peperiksaan akhri peringkat ketiga ijazah sarjana pemasaran....saya harap saya boleh menduduki peperiksaan ini dengan tenang dan aman fikiran bila menjawabnya...

Final...
Final...
Final...

Syair....

Selamat Datang Final Exam
Salam Sejahtera Saya Ucapkan
Kembali Berpijak ke Final Exam
Ada pesanan
jelma Kembali

tuan tuan yang bijak
puan puan yang pintar
tumpukan perhatian
dengar sebentar
bunyi bunyian final didendangkan
ada mula
ada akhir
..............
 
Kepada rakan-rakanku semua...diucapkan Selamat Bercuti dan Selamat Menduduki Peperiksaan Akhir Semester in...

Dengan ini saya sertakan Iklan Deepavali





No comments:

Post a Comment